Geoblog.pl    tupungato    Podróże    Azja, Australia, Nowa Zelandia - 2009    Melbourne

Melbourne

Australia
Australia, Melbourne

Do Melbourne przylecielismy pozno w nocy, przespalismy sie na lotnisku, przejechalismy do centrum i znalezlismy miejsce w hostelu (16-osobowa sala sypialna, he he).

Pachnie tu srodziemnomorsko.

Kolejny raz - prognozy pogody to jakies kanciarstwo! Temperatura nie przekracza 25'C, ciagle sa chmury, momentami pada. Jutro w planie mamy odbior auta i dotarcie do Canberry.

Flagi sa opuszczone do polowy masztow z powodu ofiar pozarow.

Krzysztof
Krzysztof - 2009-02-10 09:19
Ja też myślałem, że prognozy to jakieś kanciarstwo i dopiero doczytałem się w internecie, że w sobotę zanim przyjechaliście do Melbourne ok godz 17 miał miejsce gwałtowny spadek temperatury z 46,4 st C /najwyższej zanotowanej w historii Melbourne/ o ponad 20 st C w ciągu godziny. Czytam też że nadal trwają pożary w okolicy. Najbliższy jest 70 km od Melbourne i drogi w zagrożonych okolicach są zamknięte.